Na ten mecz zęby ostrzyli sobie wszyscy koneserzy. Tak, koneserzy to dobre słowo. Nie często w meczu o punkty mogą się spotkać dwie tak... słabe reprezentacje. W hitowym sobotnim starciu Ligi Narodów Gibraltar pokonał 1:0 San Marino.
Te spotkania rozpalają od niepamiętnych czasów. Cokolwiek nie zdarzyłoby się na boisku, wiadomo, że to będzie historyczny mecz dla jednej z drużyn. Rzeźnik, piekarz albo producent świeczek na murawie? To naturalny klimat tych konfrontacji. Jak stoją w rankingu FIFA? No cóż, niezbyt dobrze. Gibraltar to 196. drużyna świata, a San Marino... 209. Aż rodzi się pytanie, naprawdę jest tyle reprezentacji? Widocznie tak.
Oba zespoły przegrały pięć ostatnich spotkań, tracąc średnio cztery bramki. To i nie tak nieźle, wspominając niektóre starcia z przeszłości. Gdyby sięgnąć dalej, bilans korzystniejszy na pewno by nie był. O stokroć łatwiej znaleźć porażki niż jakiś zwycięski mecz. Pomaga Wikipedia, bo takich spotkań uzbierało się jak na lekarstwo. Trzeci wygrany, może czwarty, a w porywach to i piąty! I właśnie w sobotę piąte zwycięstwo w historii odniosła reprezentacja Gibraltaru. Zresztą, nie ma co żartować, bo kiedyś wbiła nam gola na Stadionie Narodowym. I wcale nie można być pewnym, że teraz też nie zdobyłaby bramki w starciu z biało-czerwonymi.
�� Today the two lowest ranked teams in international European football battle it out in the #NationsLeague!
— SPORF (@Sporf) September 5, 2020
���� Gibraltar v San Marino ����
�� Ranked 196 vs 209
�� Both have lost their last 5 games
�� and conceded more than 20 goals in their last 5 games
�� Who wins this one? pic.twitter.com/ct7SzEjuwH
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1009 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.